Екологи, за чутками, тут ні причому: такий вибір зробили покупці
2,2-літровим агрегатом Skyactiv-D кросовер Mazda CX-5 комплектується для обраних ринків. І, схоже, як мінімум в Північній Америці ця версія позашляховика за смаком покупцям не припала. За деякими відомостями, дизельна CX-5 остаточно покине ринок США вже в найближчим часом, не протримавшись тут і двох років.
Як стверджує видання CarsDirect, вже в цьому місяці Mazda припинить виробництво кросоверів CX-5 2020 модельного року і не планує повертати в лінійку вседорожник з дизельним мотором. Основний фактор, який позначився на низьку популярність Mazda CX-5 з двигуном Skyactiv-D - це ціна: в і без того недешевої комплектації Signature вседорожник на «важкому паливі» опинявся приблизно на 4 тисячі доларів дорожче бензинового аналога. І цю різницю складно було виправдати, припустимо, економією на витраті палива. За офіційними даними для ринку США, такий позашляховик витрачає в середньому більше 8 літрів солярки на 100 км пробігу, і це цілком можна порівняти з показниками CX-5 з 2,5-літровим бензиновим атмосферником.
No comments:
Post a Comment