Mazda представила середньорозмірний пікап BT-50 третього покоління. Попередні BT-50 створювалися на базі Ford Ranger T6, проте американці вийшли з капіталу японського автовиробника ще п'ять років тому, тому для нового BT-50 Мазда знайшла іншого партнера - Isuzu
Основою для третього BT-50 послужив Isuzu D-Max. Це означає, що концептуально BT-50 залишився класичним позашляховим пікапом - з лонжеронной рамою і залежною ресорної задньою підвіскою. Мазда запозичила у D-MAX шасі, каркас кабіни і агрегати. Однак спорідненість між моделями розпізнати не так-то просто, оскільки екстер'єр та інтер'єр у Мазди повністю оригінальні в своєму фірмовому стилі. Зовні замінені майже всі видові панелі. Оптика у BT50 також повністю оригінальна. Вихідний Ісудзу видають лише конфігурація дверних прорізів, загальні панелі даху і стійок кабіни.
Довжина, ширина і висота Mazda BT-50 - 5280, 1870 і 1790 мм відповідно. Колісна база - 3125 мм. Машина буде оснащуватися тільки 3,0-літровим турбодизелем Isuzu 4JJ3-TCX (в гамі D-MAX він ставиться виключно на топ-версії). Його потужність - 190 к.с., а крутний момент - 450 Нм. Мотор поєднується з 6-ступінчастим гідромеханічним "автоматом" і повним приводом. BT-50 буде випускатися тільки з дворядної чотирьохдверної пятиместной кабіною, варіант з однорядною або полуторним не передбачений.
No comments:
Post a Comment