Компанія Mazda натякнула на швидкий дебют електрокроссовера MX-30, оснащеного однороторная мотором. За задумом японської компанії, двигун Ванкеля буде використовуватися в якості допоміжного генератора - для підзарядки батареї під час руху і збільшення запасу ходу електромобіля
Конкретики про те, яким саме роторним мотором оснастять електрокар MX-30 немає: можна припустити, що «зелений» кросовер отримає 0,3-літровий «рейндж-екстендер» в складі гібридної установки XEV, який був заявлений для електричного хетчбека Mazda2.
Як зміняться характеристики Mazda MX-30 з роторним «доважком» передбачити складно: певним орієнтиром може служити аналогічна установка на BMW i3, що складається з 650-кубового мотоциклетного ДВС - допоміжний мотор-генератор збільшує дальність ходу на 150 кілометрів.
Для «звичайного» MX-30 заявлена безальтернативна 143-сильна одномоторна силова установка і тяговий акумулятор ємністю 35,5 кіловат-години. Електромобіль може проїхати всього 200 кілометрів без підзарядки, але Mazda пояснила, що навмисне не стала оснащувати кросовер більш ємною батареєю.
No comments:
Post a Comment