Роторний двигун Мазди отримав нове життя будучи вбудованим в унікальну силову установку, що має на увазі повний привід
Mazda запатентувала в Японії нову силову установку, в основі якої лежить роторний двигун. У документах описується конструкція з переднім розташуванням двигуна внутрішнього згоряння Ванкеля. Його крутний момент подається на задні колеса. Передні колеса приводяться в рух електромоторами з конденсаторної системою харчування. В результаті виходить повноприводна трансмісія невеликої маси.
У гібридної силової установки використовується відносно невелика 3,5-кіловатна літій-іонна батарея на 48 вольт. Це стало можливо завдяки конденсаторної системі, яка заряджається при рекуперативному гальмуванні. Надлишок енергії спрямовується до батареї. При динамічному прискоренні конденсатори запускають двигуни передніх коліс. Якщо ж у цей момент в них недостатньо енергії, конденсатори отримують її від акумулятора. При розміреному русі привід здійснюється на задні колеса і надходить від роторного мотора і його електродвигуна.
No comments:
Post a Comment